دفترچه ی ممنوعه

برای دخترم

دفترچه ی ممنوعه

برای دخترم

خواهم گذشت....

من از تو به خاطر سعادتت خواهم  

 

گذشت...   

 

دوست دارم بدانی که اگر تو را نه از دل  

 

که ازاندیشه ام دور می کنم برای آن است  

 

که آرامشت را با تمام وجود می خواهم!

نظرات 5 + ارسال نظر
جمشید سه‌شنبه 24 خرداد 1390 ساعت 11:54 http://www.zoroo.blogsky.com

سلام من هم!

سلام به روی ماهت...؛
چه خوب که یکی مثله منه! دل گرمیه بزرگیه...!

امیر سه‌شنبه 24 خرداد 1390 ساعت 11:57

...ومن سپاس میگزارم از گذشتنت از باور ایثارگونه ات ولی آنگاه که کامیابی ام در بودن ٬در دل و اندیشه ات باشد چه ؟ اگر آرامشم در وجودت باشد چه ؟ و اگر ...؟

یسنا سه‌شنبه 24 خرداد 1390 ساعت 12:01

بسیار زیبا مینویسی عزیزم
لذت بردم و همه نوشته هات و خوندم
خوش به حال نانا
افکار منفی و از خودت دور کن یادت باشه این خود ما هستیم که لحظات میسازیم.
شاد باش و شاد بنویس
نانا به شادی تو نیاز داره

مرسی عزیزم. امیدوارم که بتونم! البته نه الان ، ولی شاید روزی توانستم!

مرتضی یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 13:01 http://lovedesign.blogsky.com/

سلام
خیلی متنای جالبی بودو قشنگ
به منم سر بزن

فرینــــاز یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 13:04 http://delhayebarany.blogsky.com

سلام
واسه چی برای دخترتون مینویسین؟

چه مامان خوبی

مامان من هیچ وقت حرفاشو نمیگه منم همین طور

شما هم نکنه فقط نتی مینویسین؟

چه قدر سوال شد واسم این دفترچه
چرااممنوع؟

فریناز عزیزم ، برای دخترم می نویسم چون فکر می کنم اگر روزی اونو بخونه شاید علائم سوالی که از عملکردهای من در ذهنش ایجاد میشه ، پاسخی پیدا کنه و این ابهام آزارش نده ، اما نانا هنوز خیلی کوچو لوئه ، اونقدر که نه توان خوندن این متنها رو داره نه قدرتی برای درک اونها ! هرچند درک او موجب شگفتی منه!
اما این دفترچه ممنوعه ، چون در اون از کارهایی مینویسم که سر زدن اونها از یک مادر متعهد در جامعه ی ما بعید و قبیحه !!! چون من مادرم و در باور این مردم ، یک مادر باید احساس و نیازهای زنانه اش را خفه کند ، کاری که من نکرده ام...!
به هر صورت ممنون که آمدی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد